آیا قیمتهای سایت به روز است؟
بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. بدین منظور قیمت و موجودی را در کنار تمام قیمت محصولات درج کرده ایم. این تاریخ نشان می دهد که در آن روز مشخص این محصول در فروشگاه به قیمت مشخص شده، موجود بوده است. با این حال مشتریان جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازمست ثبت سفارش نمایند.
در ضمن به استحضار می رساند در بیش از 95 درصد مواقع حتی با گذشت تاریخ به روز رسانی، قیمت ها و موجودی صحیح می باشند.
آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
علی رغم نوسان قیمت ها ؛ فروشگاه اینترنتی آل لاین همواره سعی میکند با ارائه کدهای تخفیفی ، لذت یک خرید با کیفیت و متفاوت را برای کاربران و اعضای خانواده بزرگ خود رقم بزند.
از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه آل لاین موجود است؟
بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت آل لاین، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله، مشتریانی که قصد خرید حضوری دارند میتوانند ابتدا سفارش خود را در سایت آل لاین ثبت نمایند و پس از تماس کارشناسان آل لاین و هماهنگی های لازم برای تحویل حضوری تشریف آورند ( با توجه به شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی از تحویل کالا به صورت حضوری معذوریم ).
آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.
اما مشتریانی که میخواهند از نزدیک کالا را رویت نمایند باید به فروشگاه آل لاین و یا فروشگاه های طرف قرار داد در سطح شهر مراجعه نمایند.
آیا می توانم کالا را درب فروشگاه تحویل بگیرم؟
بله، پس از ثبت سفارش و ارسال مدارک میتوانید سفارش خود را درب فروشگاه تحویل بگیرید. ( با توجه به شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی از تحویل کالا به صورت حضوری معذوریم ).
آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟
خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم.
آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟
بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی می نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.
آیا برای خرید از آل لاین ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، ابتدا باید در سایت فروشگاه آل لاین ثبت نام نمایید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از آل لاین خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
بله، شما پس از ارسال مدارک مورد نیازبا قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
فروشگاه آل لاین با ارسال پیامک و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند.
علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید میتوانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
کارشناسان آل لاین تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس یا سایر راه های ارتباطی قید شده در قسمت تماس با ما و ارتباط با کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا 72 ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فروشگاه آل لاین امن است؟
شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت فروشگاه آل لاین وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
نحوه ارسال کالا به چه صورت می باشد؟
ارسال برای داخل شهر خلخال بصورت پیک و سایر نقاط کشور با پست پیشتاز و تیپاکس ارسال میشود.
آیا برای ارسال کالا هزینه حمل و نقل باید پرداخت کنیم؟
ارسال در داخل شهر خلخال و برای خریدهای بالای 200 هزار تومان که به صورت ارسال زمانبندی و عادی ثبت سفارش میشوند رایگان میباشد ؛ هچنین ارسال برای سایر نقاط کشور و برای خریدهای بالای 500 هزار تومان و برای برخی از کالاها رایگان بوده و ارسال برای سایر خریدها و کالاهایی که مجموع وزن آن ها بالای 30 کیلوگرم میباشد شامل هزینه ارسال خواهد بود.